Köpvillkor

Betalningsalternativ


Support
Här kan du få hjälp av vår Service & Supportavdelning om du har frågor eller stöter på problem som behöver åtgärdas. Service på hårdvara gäller inom den garantitid som angavs vid köpet. Använd formuläret nedan för att beskriva ditt problem, maila din fråga till support@inrego.se eller ring 08-50 10 90 11.


Gällande fabriksgaranti

Vid frågor rörande produkter med gällande fabriksgaranti hänvisar vi till tillverkarna. För support krävs serienummer (s/n) som står angivet på en etikett på datorn.


Teknisk support via e-post
Via nedan formulär kan du anmäla ett serviceärende som rör den/de produkter du köpt av Inrego. Det är viktigt att du fyller i alla fält i formuläret så noggrant som möjligt för att vi ska kunna besvara din fråga snabbt och effektivt. Vi svarar i regel på samtliga serviceärenden inom en arbetsdag.

Observera att Inrego endast tillhandahåller garanti, ej mjukvarusupport, på sålda produkter.